Køb et sponsorat!

Et sponsorat er en stærk reklamesøjle!

Tour de France står for døren, og dermed tre ugers intensiv eksponering af de deltagende hold. Man kan vel i de kommende uger, dårligt forestille sig et sponsorat, hvor man kan få meget mere eksponering end det er tilfældet under Tour de France.

Især de dage, hvor det sportsligt går bedst, må man sige at man har et virkelig imponerende udstillingsvindue for ens virksomhed.
Hvis man endda er navnesponsor, vil man gang på gang igennem en hel dag høre ens virksomheds navn gentaget så længe at man har en rytter i front.
Så både før og efter etapen vil der også være enorm fokus, og man vil bare få promoveret sin virksomhed igen og igen.

Der er selvfølgelig også de knap så positive historier fra sportsverdenen, hvor man blive kædet sammen med doping eller andre uheldige episoder.
Det er selvfølgelig en vurdering man må foretage, jeg tror dog på at man i det store hele, vil kunne opleve den positive effekt som værende større end de negative.

586610_40329148