men hvem ved det?

Jeg tror at langt de fleste virksomheder, selv føler at dét de laver hver eneste dag, det laver de rigtig godt.

Men, hvis ikke der er nogen der ved det, betyder det så overhovedet noget? Man skal andre undervurdere værdien i reklame, både i traditionel og utraditionel forstand. Det handler om at få omtale af sin virksomhed.

Hvis ikke omverdenen ved, at du leverer verdens bedste produkt, hvorfor skulle de så henvende sig? Det er nok de færreste virksomheder, der som udgangspunkt synes at reklame er det vigtigste for virksomheden. Derfor er der nok mange andre ting, som bliver prioriteret meget højere. Selvfølgelig skal produktet først og fremmest være på plads, men det er vel dybest set spild af potentiale, hvis man ikke efterfølgende sørger for at få produktet omtalt, og dermed gjort interessant for potentielle købere.

Så, selvom man i dag føler at reklame og omtale tager meget tid, så er det helt sikkert det forkerte sted at spare, når du skal have kørt din virksomhed frem.

805920_39437715